tisdag 19 januari 2010

.:20hundra10:.

Nytt år, nya tag! Bloggen har absolut varit åsidosatt under 2009, men nu ska det bli bättring på den fronten! Sytt har jag gjort, men att fota och blogga har det inte funnits tid till!
Jag har hunnit med att gå en 16 veckor lång "starta eget" utbildning, och ligger nu i startgroparna för att göra TVÅFYRASJU till ett företag. Spännande, nervöst och otroligt kul! Nu behöver jag bara den sista sparken i baken för att våga ta steget :)

Årets första bild blir något så ovanligt som en filt! :) Sydd i det underbara gula molntyget från jny design, med en baksida av brun velour från EuroKangas. Extra kul med denna filt är att det är en god vän som har beställt den, och ska ge bort den i present! Lite nervöst är det också, eftersom jag fick ganska så fria händer. Kravet var att det skulle vara en filt som skulle passa både en kille och tjej, och det tycker jag att det är!
Dagens negativa: Letar förbrilt efter mitt mönster på raglantröja i strl 80. Hur kan det bara försvinna!!

Dagens positiva: Jag har fått tillbaka sylusten med besked efter en liten inspirationsdipp!

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Hej, härlig filt och grattis till din företagsstart :)

iZac sa...

Spännande med företagande! :)

Rockermom sa...

Men så kul med eget företag! GRATTIS!!!!
Kul är det också att du är tillbaka här, jag har saknat dina härliga inlägg & den inspiration du ger, kan jag ärligt erkänna!!

malin sa...

Tackar, tackar :) Nu är det bara min egen osäkerhet som kan stoppa käppar i hjulet!

Och bloggningen ska det absolut bli bättring med, lag lovar :)