söndag 14 oktober 2007

Kunde inte låta bli!

När jag var in på tygaffären i veckan så hittade jag denhär vaxduken. Kunde inte motstå den! Jag älskar svart/vitt! Så lille O fick sig två haklappar till :) Fast man behöver ju många hakklappar, inte sant? Med tanke på hur många gånger man äter varje dag? För tänk vad trist det skulle vara att äta med samma haklapp på sig hela tiden? :)

Annars då? Jo, jag pysslar på för fullt! Syr och klipper och virkar! Har bara inte tid att sitta vid datorn :) Lägger kanske in bilder i morgon när maken är ledig och kan leka med ett gäng sjuka kottar!

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Schyssta haklappar :) Jag håller med, svart-vitt är läckert.

Anonym sa...

ahh dom blev riktigt snygga alltså, dock r jag inte så förtjust i den gröna färgen men.. :-)

Ida sa...

åhhh... synd att jag inte har några barn. Hakklappar verkar lagom avancerat för mig.

stora lilla j sa...

Gud så fina! Jättefin modell du fått till, har du hittat på den själv?

KlaramedK sa...

Surfade runt bland sybloggar och fastnade ett tag på din trrevliga blogg!
verkligen fina haklappar, håller själv på att mos-säkra min son!!

hoppas det är ok att länka till dig så att jag kan kika in lite oftare!