måndag 12 maj 2008

inget nytt...

...nä, sytid är lågprioriterat just nu. Barnen har turats om att vara sjuka de senaste veckorna, och det verkar som att vi nått en kulmen nu. E är inlagd på sjukhus med pappa, uttorkad efter många dagar med hög feber som inte går ner, och lilla O ligger hemma med mej med 41 grader... Sömn existerar inte och jag har fullt upp att orka med vardagen. Tack och lov så är våra storkillar i alla fall någolunda friska! Dessutom så har ett par väldigt nära vänner fått en underbar liten dotter för flera veckor sedan och vi har inte ens kunnat hälsa på ännu! Och tyget som jag väntat på i flera veckor som ska bli till en present till lilla S har inte ens kommit ännu :(

Nej, nu känner jag att jag behöver lite positiva händelser istället! Och nya alster kommer! Har huvudet fullt av ideer som bara väntar på att få bli sydda! Håll ut!

14 kommentarer:

OttoPippi sa...

Hej Malin! Vilket elände!! Och stackars lilla E som är på sjukhus!!!! Och O med så hög feber!! Och så har ni ytterligare barn! Håll ut! För som du skriver så måste det ju vända snart. Men jag förstår att du är helt slut!! Ingen fara med sömnaden och bloggen! Vi finns här och väntar tålmådigt på dina framtida alster!! Vi glömmer inte av dig :-)

Anonym sa...

Säg till om det är ngt vi kan göra bara att ringa om ni behöver nått eller annars med kram till er

Jes sa...

Oj Oj oj , de va inte lite, hoppas verkligen E och lilla O kryar på sig snarast, som Ottopippi sa vi finns här & glömmer inte av dig, inget dåligt samvete för våran skull familjen kommer alltid först.

Susanna sa...

usch va jobbigt du har de just nu med alla sjuka barn... skickar dej en riktig energi-go kram!

Susanna sa...

och en energi-go-bli frisk kram till barnen!!!!!

Anonym sa...

Puss och kram!!!!/Kajsa

Mimmi sa...

Krya på er! En jättekram kan behövas.

Anonym sa...

Vad jobbigt ni har det nu. Hoppas ni kryar på er snart!

Anonym sa...

Hoppas allt går åt rätt håll för er nu :)
kommer ni den 24?
kram

Susanna sa...

Halloj! Hur är de med er? börjar ni friskna eller är de elände ännu? Hemma hos oss är de också sjukdom och Lillan blir bara sämre och sämre (hostan kommer mer och mer, även mera snörvel och snor...) Hur mår lilla magen då?? Du sköter väl om dej! ;) Många kramar!

florin design sa...

Vill bara skicka en stor krya-på-er-kram!

LADY JEN sa...

Har suttit och kollat runt på din blogg en bra stund nu, och har riktigt svårt att slita mig. Vilka söta barnkläder du syr... kanintyget är alldeles bedårande. Är det ok om jag lägger din blogg bland mina favoriter?

//Ladyjen

Anonym sa...

Tack för lånet av frysen o den korta surrstunden :)
Ska samla hela min trupp o komma nån dag för en längre stund :)
kram

Anonym sa...

Oj jag som skulle fråga vad som hände med mössorna men hoppas verkligen ni blir friska och det å det snaraste!! SJuka barn är det värsta.
Tänker på er