söndag 6 juli 2008

Nä, här blir inte mycket gjort för tillfället!

Laddar istället för fullt! I morgon ska min stora lilla mage bytas ut mot en underbar liten Thea! Om jag inte har otur och det är fullt på förlossningen, fast med en resväg på 15 mil enkel väg så skulle dom bara våga säga att det är fullt :)
Dden sista tiden har bestått av annat pyssel, som målning av spjälsäng och makens 30 års fest... Nu har tröttheten förlamat mig och jag har tillbringat stora delar av dagarna i soffan! Fast om jag får en likadan energikick även denna gång så kommer jag att spruta ut nya alster i slutet av veckan ;)

Ska ikväll gå igenom mailen som kommit de senaste dagarna och sedan lär jag inte sitta här på ett par dagar i alla fall!

Ha det så gott tills vidare!

16 kommentarer:

Katja T H sa...

Åh! Vad jag längtar!!! =D
Jag undrar hur komemr se ut... Kasnke mörk som H och O eller ljus som D och E... Spännande!

Katja T H sa...

Men heller gud vilka konstiga tangenter och fingrar jag har som skriver så här illa som ovan...

Cecilia sa...

Åh vad spännande att få träffa den lilla :) Lycka till!

Anonym sa...

Hur ska jag klara mig att vänta flera veckor innan jag får träffa henne?! Men åhh vad det ska bli kul!

Mimmi sa...

Lycka till!

Du blir nog inte hemskickad i första taget med en resvägen. För mig så hade tankar på att skicka hem mig, men de tyckte det var lite för långt hem och då hade jag bara 7 mil resväg.

Jes sa...

Lycka till i morgon!!! Va spännande

Anki på sytt/vurm sa...

Åh, lycka till imorgon!

Anonym sa...

Väntar med stor spänning på lilla T!

OttoPippi sa...

LYCKA TILL!!!!!!!

Anonym sa...

Stort j*la GRATTIS!!!!!! Och givetvis en stor J*la kram åxå!!!!

Anonym sa...

Grattis till sockerbiten!

Anonym sa...

Grattis!!

Susanna sa...

GRATTIS till hela familjen!!!!!

Anonym sa...

Thea är en mix av alla bröderna!!!!!
Jag som expert kunde ju se det idag när jag gick och bar på henne!!!/mamma

Anonym sa...

Grattis till Thea, hon är underbar :) längtar tills man får se henne live :)
kram

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Grattis...vill se ett litet kort sen om det går bra ;-) /Karolina