fredag 7 november 2008

.:jag vann! och lite pärlpyssel:.

Åh vad glad jag blev i morse när jag och min kaffekopp satte oss framför datorn och såg att jag vunnit ett par retrobrallor från kokalal!!! Perfekt sätt att börja dagen på! Jag som aldrig vinner något! Tusen tack! (stryker genast retrobrallor från min -att göra- lista, för hallå, varför göra egna nu när jag kommer få ett par av dom absolut snyggaste!!!).

Igår kväll när jag surfade runt så hittade jag en blogg helt i min smak. Husmusen blandar pyssel med inspirerande inredningsdetaljer och tips av allehanda slag. Hennes babykort fick mej att plocka fram mina pärlor framför TV´n. Så kul! Vad jag ska göra med hjärtat och kronan? -ingen aning! Kanske scrappa något LO?

3 kommentarer:

OttoPippi sa...

GRATTIS!!! (vi andra är inte avis, närrå... :-) :-) :-))

prickig design sa...

Grattis till vinsten! Är inte ett dugg avis!!=0)

Anonym sa...

Vad roligt att du vann!!! Herregud så fina brallsongar!/mamma