måndag 17 mars 2008

Brunt - om mamman själv får välja :)


Idag har jag sytt det första lilla plagget till mini i magen. Det blev ett par chokladbruna velourbrallor med knallorange mudd i strl 56! Riktigt härligt mini-retro alltså :) Försökte ta bilder med mobilen, men det blir ännu värre när man inte har dagsljus... Både velour och mudd kommer från neanobelle, och bilden gör absolut inte mudden rättvisa! Jag har klippt till en hoodie i samma färger som jag tänkte sy klart i morgon, men jag vet inte riktigt med vad jag ska fodra huvan ännu... får väl sova på saken!

4 kommentarer:

p.lu.to sa...

Kul att du är igång igen! Grattis till magen..jag minns tröttheten...kämpa på!

/Lento

Anonym sa...

byxorna var ännu snyggare än du beskrev dom! :-) fast det bruna ser svart ut.. :-)

Anonym sa...

Åh vad fina!!! Dom kan du lägga in i den rosa byrån...

OttoPippi sa...

Jättefina grejer du gör!!! Är impad att du orkar gravid och allt. När jag är gravid ligger jag och pöser i soffan och äter. Jag gör verkligen INGENTING annat! :) :) Inspirerande blogg som jag skall lägga till på min sida, hoppas att det är okej? Mvh Lisa