tisdag 30 september 2008

.:stop:.

nu är det dags att bromsa ett tag. Lederna värker och sömnen är bristfällig. Storkillarnas rum håller på att fixas, och all makens lediga tid spenderas där. Många kalas som ska avverkas. Vilket innebär att jag får ÄNNU mindre ledig tid. Orkar/hinner inte ens sy det jag VILL sy. Så nu tar jag det lugnt ett tag. Betar av beställningar. För att sedan få tid/lust/ork igen. Syr det jag VILL sy. Så inga nya beställningar tas emot på ett tag! Förhoppningsvis så blir det lite mer sytid för mej inom kort *håller tummarna*

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du tar en paus, kan du behöva när du har så fullt upp ändå! :-)

Anonym sa...

Alldeles riktigt! Ta det lugnt nu! Och kalasen kommer när dom kommer och du vet att alla i La Familia ställer upp!!!/kram

OttoPippi sa...

Vi är här ute och väntar på dig medans du tar din sysemester!!! En sådan behöver vi alla ta ibland! :-)

Anonym sa...

Vila du det behöver du!! Kram

Anonym sa...

Lilla mammas hjärta!
Jag kommer och hämtar bröderna kanske vid 10 tiden. Kanelbullar blir det på kanelbullans dag fast utan kanel förstås!!!!

Mia sa...

Bra beslut! Man måste ta hand om sig själv också annars är det lätt att man tappar all skaparglädje. Heja dej! :D

Anonym sa...

Här har jag försökt ringa MINST en miljon gånger för att gratta lilla O, men så har ni upptaget HELA TIDEN! Moster är upprörd nu! ;-D

florin design sa...

Vad duktig du är på att prioritera! Det är verkligen inte kul när tiden inte riktigt finns och berget med beställningar oc annat man vill hinna med bara växer... Hoppas du snart får mer tid och lust och kraft till att skapa mera!