lördag 4 augusti 2007

lilla O´s muddisar

Här kommer äntligen en bild på lilla O och hans nya muddisar! Passar perfekt när man är ute och leker :) (mörka byxor = inga gräsfläckar).

Annars då? Jo, jag har jättemånga roliga saker på G, men så lite tid! Jag prioriterar alltid mina beställningar, vilket innebär att jag inte har så mycket tid över till att sy andra saker... Men ikväll blir det ytterligare en klippa-till-tyg-kväll, och då ska jag försöka hinna klippa till lite egna grejjer också! Förhoppningsvis :)

Jag fick en present av min älskade make igår! En egen domän! Så nu är www.tvafyrasju.se min! Fast än så länge så pekas jag om den hit till bloggen, för jag har inte tid att bygga hemsida just nu...

6 kommentarer:

Anonym sa...

å vad kul med egen domän!
ser fram emot hemsidan...

blir inspirerad att börja använda mina tvillingnålar av dina snygga jeans. men som alltid är startsträckan lite lång...

/Anne

Anonym sa...

Åhh härlig bild på O i gräset. Saknar er så sjukt mycket. Nu när jag får jobba ett par månader till så kommer jag inet upp till nån av pojkarnas kalas så måste stå ut ända till julen (om jag får ledigt då det vill säga).. kraam

Anonym sa...

vad han ser ut pluttig lilla O!!! Fina brallor har han!
Vi ses på tisdag!!!!

Anonym sa...

Så snällt av honom att fixa det till dig :)

Jes sa...

Va kul med en egen domän, jag har oxå fixat en manmademm.se men har inte gjort något ännu men att koppla den till bloggen så länge va ju en bra ide´den snor jag:)

Vilken härlig traktor, va har ni hittat den, våran K är som galen i traktorer dock är han förliten för en så stor ännu men han blir ju större:)

Anonym sa...

Jag kan inte ta åt mig äran - det var maken som fixade allt :)
Traktorn är från rosenqvist maskiner, äldsta killen fick den när han var runt året, så den har hängt med i ett par år nu :)Har även ett tillhörande släp till, perfekt för sandkörning!
/malin