fredag 3 augusti 2007

detaljbild - jeans



Här kommer några efterfrågade detaljbilder från mina senaste par jeans. Närbild på fickan med namnbandet, midjemudden med stickningen samt fotmudden med stickning. På sista bilden ser man även tvillingsömmen som jag syr på insidan av benen. Just detta par är sytt åt min egen mellan E. Gjorde dom 10cm längre än de förra paret, men dom blev i längsta laget! Så nu funderar jag på hurvida jag ska låta det vara (han trampar inte på dom i alla fall eftersom det är mudd i benslutet) eller om jag ska korta av dom i morgon... Får sova på saken! Denna gång så gjorde jag två bakfickor och dessutom lite större så att dom går ner en bit på rumpan...om någon förstår :) Bilder kommer i morgon när modellen har vaknat.
För övrigt så passade de bruna velourbrallorna utmärkt på lilla O! Även på detta kommer bildbevis...


7 kommentarer:

gullhjärta sa...

Ursnygga! Jag är också sugen på att sy muddjeans till H. Får se när det blir, har ganska mycket annat på att göra listan före det. :)

florin design sa...

Som sagt väldigt snygga!!!

Anonym sa...

Jodå, mannen var sist ut! Helt utslagen förståss - och vääääldans ynklig, stackarn... ;)

Cecilia sa...

Åh, superkul med fler bilder, tack! Jag funderar på att ge mig på att testa lite sömnad med tvillingnål, men är det inte krångligt?

malin sa...

Cecilia - Nej, det är inte krångligare än att sy med vanlig nål! jag måste bara ändra trådspänningen på undertråden, men annars så är det ingen skillnad! Tycker absolut att du ska testa!

Gekko sa...

Snygga detaljer!

an.lo sa...

Otroligt fina byxor! Jag hittade hit till dig när jag var inne på några andra i kikade. Trevlig blogg!
/AN.LO www.blogbyanlo.blogspot.com