lördag 18 augusti 2007

yttepyttesmåa jeans


Jag vet - det har varit lite si och så med uppdateringen på sistånde. Framför allt pga kamerabrist... Sytt har jag gjort i alla fall, betat av massor av beställningar. Nu när jag är (nästan) klar med beställningarna så kan jag sy lite till mina kottar också! Har en lååång lista på saker jag vill sy och massor av nya tyger! Nu är det bara tiden som saknas... på måndag så väntar ett besök till tygaffären, har en (eller egentligen så är det nog två) annorlunda beställning som ska bli jätterolig att göra! Har skissat upp mönster klart, väntar bara på passande tyg.


Jag vet att jag har lagt upp massor av brallor, men jag kunde inte motså att lägga upp domhär i alla fall. Yttepyttejeans till en nyfödd! Även detta är en beställning, men maken tyckte att dom var så söta att det var synd att skicka iväg dom :)
Kajsa - din beställning blir klar ikväll! Har bara "såattintebältetskaver-grejjen" kvar! Fortfarande cerist som gällde?

Ikväll efter jobbet så blir det sy-tid igen, och då ska massor av roligheter produceras (hoppas jag i alla fall).

8 kommentarer:

Linasolopoesie sa...

With an augury of one happy day Hello….Angela
(I will return in yours blog in order to read yours written, if you come to read my poetries of I would be happy)

Anonym sa...

Så fina!! men du, var jobbar du nu??

/ eira

Cecilia sa...

Superfina som vanligt. Vad använder du för denim till dina byxor?

Anonym sa...

Såå gulliga, se till att sara inte glömmer att ta med dom bara.. :-P

Jes sa...

ÅÅÅ vilka fina byxor den lille kommer att bli bedårande i dom.

Gekko sa...

Jättesöta!

Anonym sa...

Cecilia - eh... kommer inte ihåg vad den hette, men den är ganska tunn och har stretch :)
/malin

Thea sa...

Jättefina byxor - så avis jag blir! Vilket mönster har du använt?