söndag 5 augusti 2007

med risk för upprepning...

...så har jag sytt ett par muddbrallor till ikväll... Märks det att jag helst klär lilleman i muddisar? :) Hittade för några veckor sedan en yttepyttebit av den svart och röd randiga muddväven i en påse jag fått av svärmor. Har dock inte kunnat använda den förräns nu, eftersom jag inte hittat någon velour i samma färg! Förräns nu då! Dom blev superläckra! Lilla O kommer att se ut som en röd liten geting i dom :) I morgon måste jag åka till EuroKangas och köpa mer svart muddväv, för jag har flera beställningsbrallor som ligger och bara väntar på mudd. Det var så irriterande, för jag har 1.5 ikeakassar fulla med mudd, men inte en endaste bit svart kvar! Jag som ville få klart alla beställningar idag!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jättehärliga kläder!

Elisabeth

Anonym sa...

Wow vad härliga dem blev :) Förstår att du gillar muddisarna, tycker de sitter bra på Siribus oxå!

Anonym sa...

Han kommer att se ut som en delikatess i dom.. :)

Gekko sa...

Snyggt med svart-röd mudd. Det har jag nog inte sett tidigare. Är det från E-slöjd? Fräscha byxor som alltid!

Anonym sa...

Gekko - har ingen aning om vart mudden kommer ifrån, den har nog i alla fall en 20 år på nacken :) Fast du får gärna hojta till ifall du hittar någonstans, för jag vill gärna ha mer! /malin

Anonym sa...

Jag beställer två haklappar och en grej till bältet!

Anonym sa...

Hinner du klart med byxorna innan sara kommer? Jag ringer dig imorgon å hör om du inte kollar din blogg å ofta.. och vill ha uppdatering NU! :-P

Anonym sa...

Gillar oxå muddbrallor, det är så smidigt när det inte gör nåt om dom är lite långa:).
Fina dom du sytt.