tisdag 15 april 2008

till bebisen

Jag har sytt ett par sparkbyxor till skruttan i magen, i den härliga svart/vita velouren som jag köpte härom dagen! Sydde dom i strl 50-56 och dom är så söta! På rumpan fick dom ett rött hjärta, för att få in lite färg. Jag har märkt att till detta tyg så passar vilken mudd som helst, vad jag än lägger brevid tyget så blir det skitsnyggt! Kommer att bli fler byxor av detta tyg inom en snar framtid!

Material: velour och mudd från EuroKangas

Mönster: Ottobre nr 6/2007, fast med längre benmudd.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söta!/Kajsa

Anonym sa...

Jättesöta! Och vad gulligt med hjärtat i baken!
/June på www.junebacken.se

Anonym sa...

Det ser ut som att det är svart/gult? är det kameran eller?
By the way så vill jag beställa ett par byxor till Daga, valfritt tyg, hon är ju lite mindre än Algot...
ingen stress, när du har tid!

Anonym sa...

mosters prinsessa kommer att bli skitsöt i dom där! :-D

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Toppen fint ! /Karolina

OttoPippi sa...

Söta, söta, söta, söta!!! Ett hjärta i baken passade perfekt!!!

Gekko sa...

Sååå fina! Din lillskrutta kommer nog trivas i dessa tror jag! Vi hade en i samma mönster från Svedin till Mille, riktigt härliga!

malin sa...

Tack allihopa - kan lova att dom är ännu snyggare i verkligheten, mobilkameran gör dom inte rättvisa :)

Jes sa...

Byxorna blev ju helt bedårande :)