fredag 6 juli 2007

Det bidde en väska...

Idag bidde det en väska i samma tyg som blöjförvaringen. Måttet är 35*27 cm och den är fodrad med ett kraftigt bommulstyg från IKEA. Inuti så finns det två fickor och två kanaler för pennor. Namnlappen är uppe i vänstra hörnet. Tänkte sätta en tryckknapp i uppe mellan handtagen så att man kan stänga till den lite, men efter att jag provat den så vet jag inte om det behövs. Så jag väntar och känner efter ett tag till... Älskar redan denna väska som jag tänker behålla själv! Jag har kvar tyg så att det räcker till en till en väska till och den har förmodligen redan en köpare... Ber om ursäkt för kvaliten på bilden, den är tagen med min mobil... Det kommer en bättre bild!

13 kommentarer:

Jes sa...

Snygg väska, en riktig sommar väska som rymmer mycket:)

Anonym sa...

Snygg. Jag vill också göra en väska men vet inte hur man gör. Har inte nåt passande tyg heller.
/Klockarbarn

Anonym sa...

ÅH vad du är duktig Malin!! Du får börja ta beställningar o sy som arbete!!

// Eira

Anonym sa...

Jes - den är super, får plats med både blöjjor och extrakläder i den :)
Klockarbarn - dehär var faktiskt min första väska och resultatet blev förvånansvärt bra :)
Eira - Jag syr redan på beställning - bara att hojta till om det är något du vill ha ;)

Anonym sa...

Då beställer även jag en väska!!!!

Anonym sa...

Så fort jag får en bebis så beställer jag en blöj-väska.. Men helst inte i grönt.. ;-)

Anonym sa...

Givetvis så ska jag det ällskade syster :) å Kajsa - väskan är klar till helgen!

Anonym sa...

Vad kul att du hittade till mig. Vilka fina saker du har gjort, får nog titta in till dig igen:-)
Ha det så bra tills dess

Anonym sa...

Jag han aldrig mäta antons midja jag ska göra det direkt i morogn bitti så hör jag av mig

Anonym sa...

Jättefin väska, vad tar du för en sån?

Anonym sa...

Jag är senil ..midjemåttet är 52 cm

Gekko sa...

Snygg väska! Och jag älskar det tyget! Har en duk i det själv... Hmmm, kanske man skulle sy en matchande väska? =)

Anonym sa...

Åh, vad jag längtar till min väska är klar!!!!!!! Kramisar älskade ungen min!!!