tisdag 10 juli 2007

Velourbyxor

Dehär muddbyxorna är till en Anton, efter beställning från hans mamma. Även denna gång fick jag fria händer, så jag hoppas att hans mamma gillar dom! Dom är sydda i brun velour med brun mudd i ben och midja. På rumpan har dom en cirkel i ljusblå velour och en mindre cirkel i brunt. Detta efter designtips från min 6-åriga kille :)
Dom är sydda i samma storlek som jeansen, men domhär blev större eftersom velourtygen inte är lika stumt... På bilden modellar min 2.5 åring i byxorna - han fick ett par likadana i samma storlek fast utan bollar på rumpan (som egentligen var tänkt till lillebror 9 månader att växa i!). Så jag hoppas inte att dom är allt för stora för Anton...
Nu ligger dom bara här och väntar på sin nya ägare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är supernöjd, läckra brallor .Kommer och löser ut dom så fort som möjligt .. åhh vad duktig du är :-)

Anonym sa...

Vilka coola brallor!!!