tisdag 10 juli 2007

En till väska


En väska till har jag också hunnit med. Den är nästan precis likadan som den förra, med två fickor inuti, och två "penn-hällor", fodrad med helbrunt tyg. Denna väska ska dock flytta hemifrån så snart som möjligt :) Nu har jag bara småbitar kvar av dehär tyget, och funderar förbrilt vad jag kan sy av dom! Tips emottages tacksamt!

Och så lite svar:
Jag syr och säljer det mesta. Väskorna tar jag 250:- för, byxor 200:-. Haklappar för 60:-... Är det något ni vill ha så hojta till så kan jag säkert sy det också! Jag syr det mesta...
Och i morgon väntar ett nytt besök i tygaffären, har två väskor till som väntar på att bli sydda...

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulel gärna beställa hakklappar har du liknade som du har på bild ?

Anonym sa...

Du kan sy bindförvaring av tygresterna dom är ju mindre än blöjor :-)alltså i stället för blöjfodral :-)

Anonym sa...

Jaha! Till vem har väskorna åkt? Är det min du ska göra nu? Var på Gk i Morjärv i dag och jag var så himla sugen på att köpa dej en vaxdukbit till haklappar...jag hittade en sån fin en.

Anonym sa...

Emma - jo, jag har likadana haklappar! Bara att välja färg på snedslån runt, har orange, brun och turkos! Bara att bestämma färg!

Anonym sa...

Kajsa - jepps! En av väskorna är dina! Bara jag hittar ett snyggt tyg :)