onsdag 11 juli 2007

nya tyger


Dehär är resultatet av min 10min tygrundag idag! Det randiga tyger är tänkt att bli en beställningsväska om tyget faller beställaren i smaken! Själv älskar jag det och funderar redan på vad jag ska sy av resten... Det är så färgglatt och somrigt!

Den orangea velouren hittade jag i stuvbitslådan. Den ska förvandlas till ett par brallor åt lillkillen vid tillfälle... Finns nog så att det räcker åt två par byxor ifall någon är intresserad? (har även brun, ljusturkos, ceris och svart velour kvar). Nu kan väl ingen ha missat att jag älskar velour va? :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut godkänt!

Anonym sa...

Jag tar ett par brallor med brun velour o cerise hjärta på rumpan, sen tar jag gärna ett par brallor som är cerisa med nått brunt på rumpan! Stl 92-98 blir perfekt!

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonym sa...

orange velour måste jag också köpa. Har tänkt det ett tag nu men har faktiskt inte hittat nåt.
//Klockarbarn