lördag 28 juli 2007

Hjärtevärmare

Här produceras för tillfället Hjärtevärmare så det visslar om det! Dom är fyllda med grötris, går att värma i micro och finns just nu i turkost, cerist, limegrönt och lila. Dessa (och alla andra Hjärtevärmare jag gör) kommer att säljas till förmån för hjärtebarnsföreningen. Dvs, en del av vinsten för varje värmare kommer jag att ge till hjärtebarnen. Varför just hjärtebarnsföreningen? Jo, för att min älskade kusin Pontus är född med ett hjärtfel och opererades för första gången när han bara var några dagar gammal. Hans mamma (min moster) och pappa är väldigt engagerade i föreningen, och när hon frågade om jag kunde tänka med detta så var det så självklart! Det vinner vi alla på!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning på mitt nya nyckelband, komemr vara sååå skönt att ha det på jobbet, å hemma också förvisso.. :) vilken fin gest med hjärtvärmarna, du har så stor hjärta älskade syster! puss och kram

Anonym sa...

Åh Malin vad jag älskar dej!!!!

Cecilia sa...

Fina fina, jag har ju sett dem förrut :)

Kom på att det är en ypperlig "småpresent" till de som egentligen inte ska ha någon present, i julklapp t ex.

Syr du dem i linne eller vad är lämpligt?

Sica sa...

Vad roligt att sy något i ett gott syfte! Hoppas du säljer många!

Anonym sa...

Superfina! Å för ett bra ändamål! Vilken storlek är de och vad planerar du att ta för dem?