torsdag 19 juli 2007

mera brallor!

Det har inte blivit så mycket sytt de senaste dagarna eftersom min älskade äkta hälft har varit (och är fortfarande) ordentligt sjuk. Efter flera vakna nätter på intensiven så har jag inte riktigt varit i skick att sy... men nu har han fått komma hem och mina krafter börjar så smått att komma tillbaka. Idag fick jag i alla fall gjort två par velourbyxor som ska flytta till en liten sötnos! Jag hoppas att både S och hennes mamma ska tycka om dom! Det enda som är kvar att göra är att sy fast namnbanden, bruna tråden tog slut så jag måste köpa ny i morgon (och kaske passa på att fynda lite nya snygga tyger när jag ändå är där?).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka coola brallor! Anton är så fin i sina. Kram!

Anonym sa...

Åh så fina dem blev, vi kommer så fort vi har vägarna förbi dig :)
Skönt att mannen börjar bli bättre!

Jes sa...

Vilka super-läckra brallor, såna skulle jag vilja ha att mysa i hÄr hemma:)